Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové komunikace a jejich nové formy

Autor: Pavlů, Dušan a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2009
ISBN: 9788073188306
NKP-CNB: cnb002005667
OCLC Number: (OCoLC)481006438
OCLC Number: (ocolc)481006438
OKCZID: 110402620

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a jejich nové formy. Praha: Professional Publishing, 2009. 199 s. Malá edice FMK, 8/2009.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!