Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing

Autor: Kaňovská, Lucie, Šimberová, Iveta a Tomášková, Eva
Rok: 2004
ISBN: 9788073550172
NKP-CNB: cnb001445974
OCLC Number: (OCoLC)85128367
OCLC Number: (ocolc)85128367
OKCZID: 110636371
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŇOVSKÁ, Lucie. Strategický marketing. Vyd. 1. Brno: Zdeněk Novotný, 2004. 70 s. Studijní text pro studium BA Hons.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!