Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Úvod do marketingu



Autor: Chalupský, Vladimír, Vysoké učení technické v Brně a Nottingham Business School
Rok: 2005
ISBN: 9788073550387
NKP-CNB: cnb001501612
OCLC Number: (OCoLC)51191123
OKCZID: 110700287

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHALUPSKÝ, Vladimír. Úvod do marketingu. Vyd. 4., upr. Brno: Zdeněk Novotný, 2005. 78 s. Studijní text pro studium BA Hons.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)