Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kaňovská, Lucie
Rok: 2006, c2004
ISBN: 9788073550677
NKP-CNB: cnb001690442
OCLC Number: (OCoLC)85128367
OCLC Number: (ocolc)85128367
OKCZID: 110257244
Vydání: Vyd. 3., dopl.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŇOVSKÁ, Lucie, Iveta ŠIMBEROVÁ a Eva TOMÁŠKOVÁ. Strategický marketing. Vyd. 3., dopl. Brno: Zdeněk Novotný, 2006, c2004, 70 s. Studijní text pro studium BA Hons. ISBN 80-7355-067-9.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.