Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Pojechali 1



Autor: Hana Žofková, Klaudia Eibenová, Zuzana Liptáková, Jaroslav Šaroch
ISBN: 9788073611200
NKP-CNB: cnb003255668
OKCZID: 128438419

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŽOFKOVÁ, Hana. Pojechali 1. 4. vydání. Úvaly: ALBRA, spol. s r.o., redakce SPL - Práce, 2020-. ^^^svazků. Učebnice pro základní školy.


Anotace

 

Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku. Jednotlivé lekce v předazbukovém období jsou zaměřeny na seznámení žáků se zvukovou stránkou jazyka, žáci si osvojují základní slovní zásobu poslechem, východiskem k řečovým situacím jsou obrázky. Azbukové období začíná seznámením s grafickou podobou jazyka - azbukou. Součástí souboru je pracovní sešit, který je pomůckou k písemnému nácviku. V předazbukovém období se zpočátku využívá jen levá část stránek, vpravo budou děti psát, až se seznámí s azbukou. Potom se vrátí k obrázkům, které samy nakreslily Ediční řadě sedmi učebních souborů (učebnice, pracovní sešit s klíčem správných řešení úkolů, metodická příručka, CD a audiokazeta) ruského jazyka pro ZŠ dali autoři název Pojechali. Tuto ediční řadu lze využít pro výuku ruštiny prakticky od jakéhokoliv ročníku (lze doporučit již od 3. ročníku ZŠ). Učebnicové komplety ruského jazyka vycházejí vstříc Národnímu plánu výuky cizích jazyků, který stanovuje od nového školního roku 2006/2007 povinnost vyučovat na základní škole dva cizí jazyky. Počáteční výuka (předazbukové, azbukové a poazbukové období) je založena na dokonalém zvládnutí zvukové stránky jazyka, proto je velká pozornost věnována úvodnímu ústnímu kurzu. Autoři vycházejí ze zásad současné didaktiky cizích jazyků a ve své koncepci uplatňují především princip komunikativnosti. Jednotlivá zadání dávají žákům i učitelům návod, jak spojit učivo s tvořivou činností k rozvoji kritického myšlení při čtení a psaní. Velké množství různých typů úloh umožňuje individuální přístup jak k talentovaným žákům, tak i k žákům se specifickými poruchami učení. Výuka spočívá v osvojování cizího jazyka pomocí hry, rytmu a pohybu. Učební soubory obsahují řadu písní, říkanek, her a pohádek. Struktura učebnic i doplňkový materiál v metodické příručce a na zvukových nahrávkách rodilých mluvčí dovolují učiteli pracovat potřebným tempem s žáky různých jazykových úrovní. Učebnice a pracovní sešity jsou bohatě ilustrovány půvabnými obrázky Lucie Lomové a ruskými reáliemi. Všechny komplety splňují požadavky RVP ZV a jejich variabilita pomůže lehce zvládnout tvorbu ŠVP na každé škole.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)