Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak se žije dětem s postižením : problematika pěti typů zdravotního postižení



Autor: Chvátalová, Helena
Rok: 2005
ISBN: 9788073670139
NKP-CNB: cnb001498706
OCLC Number: (OCoLC)237188907
OKCZID: 110008040
Vydání: Vyd. 2.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHVÁTALOVÁ, Helena. Jak se žije dětem s postižením: problematika pěti typů zdravotního postižení. Vyd. 2. Praha: Portál, 2005, 182 s. ISBN 80-7367-013-5.

Hodnocení: 4.5 / 5 (18 hlasů)


Anotace

 

Čtrnáct rozhovorů s rodiči dětí s postižením nechává nahlédnout do problematiky pěti typů postižení. Všechny rozhovory se dotýkají tří základních okruhů problémů, s kterými se rodiče musí zabývat. Prvním problémem je vyrovnání se skutečností, že narozené dítě je jiné a cesta k bezpodmínečnému přijetí dítěte. Druhým problémem jsou otázky týkající se vzdělávání dítěte: Jak zařídit školní docházku, je vhodná integrace, kdy a jak? A konečně třetím problémem je zajištění budoucího života dítěte s těžkým postižením. Co s ním bude, až se o ně rodiče nebudou moci postarat? Každý mladý člověk má přirozenou touhu se od rodičů odpoutat. V případě dítěte s postižením i či nemocí je tento proces nesmírně zatížen, ne-li přímo znemožněn. Jaké jsou možnosti zaměstnávání lidí s postižením, jak je společnost ochotna je přijmout? Kniha je určena rodičům, prarodičům, přátelům dětí s postižením, organizacím pomáhajícím těmto dětem, lékařům, studentům speciální pedagogiky, psychologie a sociální práce.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)