Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový management obcí, měst a regionů: manuál pro potřeby praxe



Autor: Ježek, Jiří, Rumpel, Petr a Slach, Ondřej
Rok: 2007
ISBN: 9788073682941
NKP-CNB: cnb001795236
OCLC Number: (OCoLC)228782066
OKCZID: 110264494

Citace (dle ČSN ISO 690):
JEŽEK, Jiří. Marketingový management obcí, měst a regionů: manuál pro potřeby praxe. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. 136 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)