Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Knížka o reklamě

Autor: Srpová, Hana
Rok: 2008
ISBN: 9788073685331
NKP-CNB: cnb001825240
OCLC Number: (OCoLC)316299245
OCLC Number: (ocolc)316299245
OKCZID: 110268438
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
SRPOVÁ, Hana. Knížka o reklamě. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2008. 196 s. Spis OU, č. 182/2008.

Hodnocení: 4.3 / 5 (3 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

V prvních třech kapitolách jsou rozebrány základní termíny - komunikace, masová komunikace, komunikační média, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix. Čtvrtá kapitola se soustřeďuje na propagaci. Pátá kapitola se věnuje jednotlivým druhům reklamy. Šestá je o struktuře reklamního komunikátu. Další se zabývá stylem reklamy. Osmá uvádí základní jazykové charakteristiky a podrobně se jim autorka věnuje v deváté a desáté kapitole. Další kapitoly jsou věnovány typickým strategiím (využití aluzí a citátů, frazeologie…). Ve třinácté kapitole je rozebrán odborný styl v české reklamě, v následující kapitole umělecký styl. Poslední dvě kapitoly se věnují jazyku a stylu reklamních letáků a katalogů.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení