Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Strnad, Pavel
Rok: 2007
ISBN: 9788073721978
NKP-CNB: cnb001720624
OCLC Number: (OCoLC)187296469
OCLC Number: (ocolc)187296469
OKCZID: 110260572
Vydání: Vyd. 3.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
STRNAD, Pavel a Jaroslava DĚDKOVÁ. Strategický marketing. Vyd. 3. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, 127 s. ISBN 978-80-7372-197-8.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.