Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Strnad, Pavel
Rok: 2007
ISBN: 9788073722548
NKP-CNB: cnb001762161
OCLC Number: (OCoLC)190754123
OCLC Number: (ocolc)190754123
OKCZID: 110262351
Vydání: Vyd. 2.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
STRNAD, Pavel a Světlana MYSLIVCOVÁ. Průmyslový marketing. Vyd. 2. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, 120 s. ISBN 978-80-7372-254-8.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.