Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907057 obálek a 877612 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Management a marketing sportu



Autor: Čáslavová, Eva
Rok: 2009
ISBN: 9788073761509
NKP-CNB: cnb001928696
OCLC Number: (OCoLC)480833264
OKCZID: 110279073
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Zboží.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)