Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Zvuky v reklamě



Autor: Rafajová, Andrea
Rok: 3580
ISBN: 9788073806736
NKP-CNB: cnb002953743
OKCZID: 127839081

Citace (dle ČSN ISO 690):
RAFAJOVÁ, Andrea. Zvuky v reklamě. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017. 343 stran.


Digitální objekty

Knihovna Akademie věd ČR (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem reklamy i historickým vývojem hudební struktury v reklamě od dob němého filmu až po současnost. V závěrečných kapitolách je zkoumána hudba a manipulace hudbou a její psychologická účinnost v reklamě. V textu je použita řada tabulek, ilustrací i notových příkladů, seznam literatury a věcný i jmenný rejstřík.

Zdroj anotace: NKP



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)