Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak se budují značky: co obchodníci nevědí



Autor: Sharp, Byron a Sumcov, Petr
Rok: 2018
ISBN: 9788073906184
NKP-CNB: cnb002995407
OCLC Number: (OCoLC)1043902103
OKCZID: 127874595

Citace (dle ČSN ISO 690):
SHARP, Byron. Jak se budují značky: co obchodníci nevědí. Překlad Petr SUMCOV. Praha: Dobrovský s.r.o., 2018. 241 stran. Knihy Omega.

Hodnocení: 3.3 / 5 (12 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)