Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891170 obálek a 872966 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové řízení malých a středních firem s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví



Autor: Monika Březinová
ISBN: 9788073948719
OKCZID: 128821676

Citace (dle ČSN ISO 690):
BŘEZINOVÁ, Monika. Marketingové řízení malých a středních firem: s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví. Vydání první. České Budějovice: Nakladatelství Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, 2022. 143 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)