Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Regulace reklamy: komentář



Autor: Chaloupková, Helena, Holý, Petr a Česko
Rok: 2009
ISBN: 9788074001802
NKP-CNB: cnb002011866
OCLC Number: (OCoLC)551391946
OKCZID: 110425811
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHALOUPKOVÁ, Helena. Regulace reklamy: komentář. 1. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2009. xiii, 322 s. Beckovy texty zákonů s komentářem.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Publikace Regulace reklamy je určena nejen advokátům a právníkům, kteří se problematikou regulace reklamy zabývají, ale je koncipována jako pomůcka pro širší veřejnost (včetně zadavatelů, zpracovatelů a šiřitelů reklamy), ale i pro studenty vysokých škol oborů zaměřených na komunikační média.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Srovname.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)