Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2908869 obálek a 878736 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : základy marketingu

( učebnice studenta 2 )



Autor: Moudrý, Marek
Rok: 2008
ISBN: 9788074020018
NKP-CNB: cnb001854448
OCLC Number: (OCoLC)681489580
OKCZID: 110249953
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu : [učebnice studenta]. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2008. 80 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)


Související

  • učebnice studenta 1 Rok vydání: 2008
  • učebnice učitele Rok vydání: 2008



Anotace

 

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Martinus
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Zboží.cz
Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)