Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894758 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Řízení vztahů se zákazníky : (jak uspět na trzích B2B)



Autor: Šašek, Miloslav
Rok: 2010
ISBN: 9788074080258
NKP-CNB: cnb002028635
OCLC Number: (OCoLC)607526920
OKCZID: 110484054
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky: (jak uspět na trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 115 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-025-8.


Anotace

 

Publikace vystihuje podstatu moderního řízení vztahů se zákazníky. Autor dokázal velmi dobře skloubit praktický úhel pohledu s teorií a logickou formou vystihuje principy i východiska CRM, a to od navázání vztahu podniku se zákazníkem, přes jeho aktivní rozvoj, až po fázi ukončení vztahů. Text je věnován celému procesu rozvoje vztahů, od výběru potenciálních zákazníků, přes identifikaci jejich potřeb a požadavků, až po nástroje a metodiky rozvoje a stabilizace vztahů. Nepřímo tak vystihuje životní cyklus vztahů, korespondující s životním cyklem produktů. Publikace je unikátní především tím, že se zabývá aplikací na průmyslové (B2B) trhy.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)