Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894758 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Řízení vztahů se zákazníky : (jak uspět na trzích B2B) | |||||
Autor: Šašek, Miloslav AnotacePublikace vystihuje podstatu moderního řízení vztahů se zákazníky. Autor dokázal velmi dobře skloubit praktický úhel pohledu s teorií a logickou formou vystihuje principy i východiska CRM, a to od navázání vztahu podniku se zákazníkem, přes jeho aktivní rozvoj, až po fázi ukončení vztahů. Text je věnován celému procesu rozvoje vztahů, od výběru potenciálních zákazníků, přes identifikaci jejich potřeb a požadavků, až po nástroje a metodiky rozvoje a stabilizace vztahů. Nepřímo tak vystihuje životní cyklus vztahů, korespondující s životním cyklem produktů. Publikace je unikátní především tím, že se zabývá aplikací na průmyslové (B2B) trhy. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|