Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Metodologie marketingových výzkumů | |||||
Autor: ROUBAL, Ondřej AnotaceTato učebnice svou koncepcí odpovídá moderním potřebám empirické praxe v oblasti sociálních, konkrétně pak marketingových výzkumů. Je vhodná nejen pro studenty ekonomického zaměření a marketingu, ale i posluchače oborů sociologie, managementu, psychologie, pedagogiky či antropologie. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|