Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing při utváření podnikové strategie

Autor: KAŠÍK, Milan
Rok: 2015
ISBN: 9788074081002
NKP-CNB: ola001-nkc20142648995
OKCZID: 115868826

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015, 274 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-100-2.


Anotace

Učebnice se snaží poskytnout malým a středním podnikům cenné náměty a konkrétní postupy pro plánování a vytváření úspěšných marketingových kampaní.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení