Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894435 obálek a 874683 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové pr



Autor: PETRŮ, Naděžda
ISBN: 9788074081163
OKCZID: 121022358

Citace (dle ČSN ISO 690):
PETRŮ, Naděžda. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015. 81 stran. Eupress.


Anotace

 

Výklady, analýzy a případové studie k problematice marketingového řízení podniků.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)