Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví



ISBN: 9788074081736
NKP-CNB: cnb003047872
OKCZID: 128026012

Citace (dle ČSN ISO 690):
LEŠKA, Rudolf. Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví =: Fundamentals of marketing law and intellectual property law. Vydání první. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2018. 136 stran. Educopress.


Anotace

 

Učebnice přibližuje základní problémy z oblasti práva duševního vlastnictví a mediálního práva.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)