Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Aleš Hes, Ladislava Knihová
ISBN: 9788074082535
OKCZID: 129017728
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HES, Aleš. Moderní marketingové trendy. První vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2023. 169 stran.
Kapitoly přibližují nové nástroje a metody v oblasti marketingové komunikace.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze