Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2911215 obálek a 880219 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Moderní marketingové trendy



Autor: Aleš Hes, Ladislava Knihová
ISBN: 9788074082535
OKCZID: 129017728

Citace (dle ČSN ISO 690):
HES, Aleš. Moderní marketingové trendy. První vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2023. 169 stran.


Anotace

 

Kapitoly přibližují nové nástroje a metody v oblasti marketingové komunikace.

Zdroj anotace: Národní knihovna České republiky



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)