Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu



Autor: Záboj Marek
Rok: 2011
ISBN: 9788074181306
NKP-CNB: cnb002266625
OCLC Number: (OCoLC)780138785
OKCZID: 111196144
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZÁBOJ, Marek, Ida VAJČNEROVÁ a Aleš PEPRNÝ. Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2011, 87 s. Monografie. ISBN 978-80-7418-130-6.


Anotace

 

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)