Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Logoz, aneb, Robert Holm, marketér dánský



Autor: David Zábranský
ISBN: 9788074433702
OKCZID: 128387741

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZÁBRANSKÝ, David. Logoz, aneb, Robert Holm, marketér dánský. Vydání první. [Brno]: Větrné mlýny, 2019. 402 stran.

Hodnocení: 2.5 / 5 (36 hlasů)


Anotace

 

Román svérázného českého autora vypravuje s antiutopickým laděním příběh monstrózního sociálně-inženýrského experimentu. V budoucnosti, již od našeho světa dělí jen věk jedné generace, vyrostlo na troskách válkou zničeného syrského Aleppa město jménem Nový Berlín - jeden z pokusů o zhmotnění jakéhosi post-hipsterského utopického ráje pro novou společnost. Odtud nás vypravěč seznamuje s příběhem celého monstrózního experimentu. Vše začíná v naší současnosti, když se dánský marketér Robert Holm účastní konference v Číně, po otřesném nálezu v obchodním centru zažije cosi jako prozření a rozhodne se začít postupně měnit svět. Vše samozřejmě jen pro dobro planety a jejích obyvatel... Ve formě lehce fantaskního příběhu s rysy dystopie autor předkládá především sarkastický pohled na současnost a její sebeklamy, ale i na nejrůznější sociálně-inženýrské vize.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)