Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147672 obálek a 949973 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vlčková Ilona
Rok: 2011
ISBN: 9788074540653
NKP-CNB: cnb002225599
OCLC Number: (OCoLC)761169729
OCLC Number: (ocolc)761169729
OCLC Number: 761169729
OKCZID: 110999554
Citace (dle ČSN ISO 690):
VLČKOVÁ, Ilona. Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice =: Assertion of principles of internal marketing by leading firms that provide IT services in Czech Republic : teze disertační práce.
Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna.