Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147189 obálek a 949774 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Typography in Advertising

Rok: 2016
ISBN: 9788074541346
NKP-CNB: cnb002780047
OKCZID: 125606690

Citace (dle ČSN ISO 690):
DONEV, Aleksandar. Typography in advertising =: Typografie v reklamě : doctoral thesis summary. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2015, 32 s. Doctoral thesis summary. ISBN 978-80-7454-134-6.


Anotace

Práce zkoumá užívání písma a typografie v oblasti reklamy a jejich rolí při vytváření reklamního sdělení.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení