Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Luxury Brand Marketing: Consequence of Chinese Consumer Behavior; Doctoral Thesis Summary

Autor: Guo, Yiying
Rok: 2014
ISBN: 9788074544613
NKP-CNB: cnb002649507
OKCZID: 115715220

Citace (dle ČSN ISO 690):
GUO, Yiying. Luxury brand marketing: consequence of Chinese consumer behavior =: Marketing luxusních značek: konsekvence chování čínských spotřebitelů : doctoral thesis summary. Zlín: Tomas Bata University, 2014, 44 s. Doctoral thesis summary. ISBN


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení