Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií



Autor: Tomáš Šula
ISBN: 9788074546822
NKP-CNB: cnb002953740
OCLC Number: (OCoLC)1022780155
OKCZID: 127838438

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠULA, Tomáš. Ambientní média v reklamě: význam designu při tvorbě ambientních médií. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017, 137 s.


Anotace

 

Ambientní média jsou nestandardní, netradiční nebo ad-hoc média, která působí mimo domovy cílové skupiny (out-of-home). Dokáží velmi dobře přitáhnout pozornost diváků (čtenářů, posluchačů,…), vzbudit zvědavost, vzbudit „buzz“ okolo značky. Tato publikace podává kompletní obraz o vnímání ambientních médií a vlivu grafického a průmyslového designu na jejich zpracování, včetně doporučení pro úspěšnou tvorbu tohoto typu nosiče.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)