Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Magdalena Hanková, Soňa Vávrová
ISBN: 9788074547263
NKP-CNB: cnb002987894
OKCZID: 127884603
Citace (dle ČSN ISO 690):
HANKOVÁ, Magdalena. Sociální potřeby středoškoláků s vrozeným tělesným postižením: opomíjený aspekt edukační praxe. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. 1 CD-ROM (164 stran). Pedagogika.
Cílem každé rozvinuté společnosti by mělo být vytváření podmínek pro rovnocennýpřístup všech osob ke vzdělávání. Jak totiž uvádí Komora, Polakovičová (2013,s. 115), v jedinečných bytostech, jimiž jsou všichni žáci1 bez rozdílu, musíme viděttakovou hodnotu, jakou má to, o co v životě usilují. Jinými slovy to znamená, že jetřeba jim dát nejenom stejná práva, včetně toho na vzdělávání, ale také respektovatjejich jedinečnost a naslouchat jejich potřebám. Zmíněný myšlenkový přerodmá za následek, že v průběhu posledních tří dekád dochází v českém prostředík podstatným změnám v charakteru vzdělávání osob, které jsou v návaznosti nasvé postižení tuzemskými i zahraničními autory nazývány jako žáci se speciálnímipotřebami. Přechází se od dříve dominantního modelu edukace této žákovské populaceve specializovaných institucích – speciálních školách, k jejímu vzděláváníve školách hlavního vzdělávacího proudu.