Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2014
ISBN: 9788074646706
NKP-CNB: cnb002636628
OKCZID: 115397622
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. 84 s.
Skriptum se skládá ze sedmi kapitol, které jsou zaměřeny na základy marketingu, identitu a poslání organizace, marketingové analýz, marketingový mix, školní web, public relations a reklamu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz