Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International marketing and management

Autor: Urban Eduard
Rok: 2014
ISBN: 9788074785702
NKP-CNB: cnb002609847
OCLC Number: (OCoLC)903089109
OCLC Number: (ocolc)903089109
OKCZID: 114839555
Vydání: 1st ed.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
URBAN, Eduard, Pavol MOLNÁR a Hana KOPÁČKOVÁ. International marketing and management. 1st ed. Prague: Wolters Kluwer, 2014, 119 s. ISBN 978-80-7478-570-2.


Anotace

Teorie a různé strategie z oblastí mezinárodního marketingu, managementu inovací a znalostního managementu.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení