Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing : pro kombinovanou formu studia



Autor: Jaroslava Dědková
ISBN: 9788074943539
OKCZID: 127793830

Citace (dle ČSN ISO 690):
DĚDKOVÁ, Jaroslava. Strategický marketing: pro kombinovanou formu studia. Vydání 1. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2017. 147 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)