Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907669 obálek a 878060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak na digitální marketingovou strategii firmy



Autor: Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál
ISBN: 9788074945649
NKP-CNB: cnb003346171
OCLC Number: (OCoLC)1274109698
OKCZID: 128637975

Citace (dle ČSN ISO 690):
SEMERÁDOVÁ, Tereza. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Vydání 1. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2021. 191 stran.


Anotace

 

Publikace přibližuje prostředí digitálního marketingu a s ním souvisejícího elektronického podnikání. Marketingové koncepty jako 4P, Porterův model 5 sil či Bostonská matice, online marketingové nástroje a možnosti zapojení do firemní strategie.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)