Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143245 obálek a 948779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jozefína Simová, Jitka Burešová
ISBN: 9788074945946
NKP-CNB: cnb003426260
OKCZID: 128818212
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SIMOVÁ, Jozefína. Marketingový výzkum. Vydání 2. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2022. 116 stran.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.