Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tajuplný ostrov



Autor: Markéta Košťálová, Renata Nováková
ISBN: 9788074964497
OKCZID: 128392668

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOŠŤÁLOVÁ, Markéta. Tajuplný ostrov. Praha: Raabe, [2019]. 120 stran. Dobrá škola. Aktivity pro dobrodruhy, 1.


Anotace

 

V rámci tematického bloku Tajuplný ostrov děti nejen zažijí dobrodružství v roli cestovatelů, ale také hravě a tvořivě prožijí témata, která prohloubí jejich zájem o přírodu, její poznávání a ochranu. Být součástí přírody s sebou nese poznání, že jsme součástí světa, jenž je velmi pestrý a v mnohém se odlišuje od života, který děti znají. Každá taková zkušenost děti obohacuje a ony pak umějí lépe porozumět druhým. Při realizaci tematického celku Tajuplný ostrov je kladen důraz na samostatnost a iniciativu dětí, které jsou vedeny k projevení vlastního názoru. Zároveň se učí tytéž postoje respektovat u druhých dětí. Obsah Přípravy na cestu Objevitelské cesty Živočichové dříve a nyní Barevná zahrádka Já, dobrodruh Být dobrodruhem, stavět chýši, chodit bos, zahrát si s kamarády vlastní domino, to je jen neúplný výčet činností, kterých se tentokrát děti účastnily. Pro děti to byl zážitek spojený s radostí a chutí vyzkoušet si nové věci. Během realizace této části tematického bloku jsme ještě více využili možností, které nám nabízí příroda. Trávili jsme s dětmi hodně času mimo MŠ. Přiblížili jsme se tak dobám, kdy příroda byla dětmi vnímána jako samozřejmá součást jejich každodenního života. Děti si hrály a hrou získávaly nové zkušenosti. Takto realizovaný program hodnotíme jako ideální možnost, jak s dětmi strávit opravdu naplněný čas. Zapojení dětí se specifickými potřebami do realizace tématu nebylo náročnější, než je tomu jindy. Děti se zapojovaly s chutí a s podporou učitele a kamarádů zvládaly všechny činnosti spolu s ostatními.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)