Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Před-svědčování : revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit



Autor: Robert B. Cialdini, Aleš Drobek
Rok: 2016
ISBN: 9788075550149
NKP-CNB: cnb002862925
OCLC Number: (OCoLC)972574915
OKCZID: 127561946

Citace (dle ČSN ISO 690):
CIALDINI, Robert B. Před-svědčování: revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit. Překlad Aleš DROBEK. Vydání první. Brno: Jan Melvil, 2016. 404 stran. Pod povrchem.

Hodnocení: 4.2 / 5 (49 hlasů)


Anotace

 

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.# V KNIZE SE DOZVÍTE:- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků# O autoroviDr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury