Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Putování klokánka Jumpíka



Rok: 2019
ISBN: 9788075984937
OKCZID: 128227166

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOŠTIČKOVÁ, Lenka. Putování klokánka Jumpíka. Ilustrace Dagmar FINDOVÁ. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2019. 64 stran.


Anotace

 

Kniha, která je zaměřená na rozvoj čtenářství prostřednictvím předvídání, je rozdělená na tři části. První část je zaměřená na předvídání pomocí ilustrací. Text je rozdělený na kratší úseky, mezi něž je vložen úkol s obrázkem. Kniha je vhodná pro dílny čtení, zejména pro žáky s dyslexií, kteří mohou číst pouze kratší část, pak změnit činnost, prohlédnout si pečlivě obrázek a uvažovat o něm a jeho významu vzhledem k textu. Ilustrace jsou plánovány tak, aby podněcovaly předvídání (vytváření hypotéz) toho, jak bude děj pokračovat na další stránce. Pokud předvídáme, co bude dál, jsme více vtaženi do textu a při čtení se snažíme najít odpověď na to, zda jsme předvídali správně. Druhá část s názvem Detektivové je zaměřená na porozumění větě. Jedná se o stejný text, který žáci již znají, ale tentokrát jsou do něj vložená slova, která do jednotlivých vět nepatří. Pokud žáci slova najdou, dozví se mnoho zajímavého ze života zvířátek, která v knize vystupují. Může se stát, že tato dovednost čtenáři nejde, pak mu můžete poskytnout jako nápovědu kartičky s větami ze hry Austrálie. Věty jsou totožné s těmi, které mají hledat. Poslední část knihy představuje hra s názvem Austrálie a je zaměřená na tvoření otázek. Součástí hry je sada jednoduchých vět, ze kterých se čtenáři dozvědí mnoho zajímavých informací ze života zvířat, která v textu vystupují. Úkolem hráče je vytvořit otázku tak, aby na ni bylo možné odpovědět některým slovem z věty.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)