Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904464 obálek a 876003 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Geometrie : Matýskova matematika : učebnice pro 3. ročník základní školy vytvořená v souladu s RVP ZV

Obr.1: Nejaktuálnější obálka tohoto
souborného záznamu

detail

Obr.2: Vlastní obálka tohoto
souborného záznamu



Autor: Miloš Novotný, František Novák, Andrea Schindlerová
Rok: 2019
ISBN: 9788076000728
NKP-CNB: cnb003117970
OKCZID: 128099816

Citace (dle ČSN ISO 690):
NOVOTNÝ, Miloš. Geometrie: Matýskova matematika : pro 3. ročník základní školy. Ilustrace Andrea SCHINDLEROVÁ. Třetí vydání. Brno: Nová škola, s.r.o., 2019-2023. 3 svazky. Duhová řada.


Části díla

  • metodika
    Normalizovaný zápis:  
    metodika
  • učebnice
    Normalizovaný zápis:  
    ucebnice
  • pracovní sešit
    Normalizovaný zápis:  
    pracovni_sesit




Anotace

 

Nová učebnice geometrie, která nevyžaduje návaznost na předchozí díly Matýskovy matematiky a lze ji pojmout jako samostatnou učebnici. Tato učebnice ucelenou formou uvádí žáky do problematiky geometrie a klade velký důraz na to, aby byla každá látka dostatečně a po malých krůčcích vysvětlena a aby žáci, kteří nepochopí učivo ve škole, měli v učebnici oporu a mohli si podle ní učivo kdykoliv dostudovat či zopakovat. Již od začátku jsou žáci seznamováni s jednoduchými symboly, které se v geometrii používají. Všechny úkoly a cvičení vycházejí z praxe, žáci je brzy pochopí a naučí se správným návykům, které jim poslouží při studiu matematiky ve vyšších ročnících. Učebnice je dále doplněna úkoly z prostorové geometrie a doprovodnými logickými úkoly, s nimiž se žáci běžně setkávají při různých přijímacích zkouškách a testech. Ze zkušenosti můžeme říci, že tyto úkoly žáky baví a dávají vyniknout i těm, kteří jsou sice v matematice slabší, ale mají dobrou prostorovou představivost.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 
Obr.3: Nejaktuálnější
obsah tohoto
souborného záznamu

detail

Obr.4: Vlastní obsah tohoto
souborného záznamu