Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Peter Sklenčár, Daniel Lajčin
ISBN: 9788076121461
NKP-CNB: cnb003170071
OKCZID: 128350267
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SKLENČÁR, Peter. Vybrané kapitoly z marketingu. Vydanie: prvé. Týn nad Vltavou: Nová Forma, 2019. 164 stran.
Skripta poskytují souhrn toho nejdůležitějšího z marketingu především pro ty, kdo se tématem zatím nezabývali.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU