Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Psychologie trhu a chování spotřebitele



Autor: Karel Chadt
ISBN: 9788076766389
OKCZID: 128966566

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2023. 232 stran.


Anotace

 

Publikace shrnuje obecné poznatky z psychologie trhu jako aplikované disciplíny. Srozumitelným způsobem přibližuje čtenáři psychologii osobnosti, reklamy i prodeje, dále pak chování zákazníka, emoce v marketingu apod.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)