Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2008
ISBN: 9788080782108
OKCZID: 110477375
Citace (dle ČSN ISO 690):
CIBÁKOVÁ, Viera. Marketing služieb. 1. vyd. Bratislava: Iura Edition, c2008. 214 s. Ekonómia, 262.
Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb...
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU