Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904464 obálek a 876003 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing identity : digital mirrors - part II. : conference proceedings from the annual international scientific conference : 6th-7th November 2018 : congress hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic



Autor: Alena Kusá, Anna Zaušková, Lenka Rusňáková, Jan Horecký
ISBN: 9788081059858
OKCZID: 128983927

Citace (dle ČSN ISO 690):
KUSÁ, Alena, ed., ZAUŠKOVÁ, Anna, ed. a RUSŇÁKOVÁ, Lenka, ed. Marketing identity: digital mirrors - part II. : conference proceedings from the annual international scientific conference : 6th-7th November 2018 : congress hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. 354 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)