Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum trhu

Autor: Bártová, Hilda a Bárta, Vladimír
Rok: 1991
ISBN: 9788085378092
NKP-CNB: cnb000065269
OCLC Number: (OCoLC)39587199
OCLC Number: (ocolc)39587199
OKCZID: 110315253
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BÁRTOVÁ, Hilda. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha: Economia, 1991. 107 s. Knižnice Hospodářských novin.

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!