Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907967 obálek a 878235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Efektivní marketing: taktika podnikání



Autor: Schwarz, Oldřich a Vlachová, Viktorie
Rok: 1992
ISBN: 9788085424843
NKP-CNB: cnb000068535
OCLC Number: (OCoLC)39568121
OKCZID: 110316844

Citace (dle ČSN ISO 690):
SCHWARZ, Oldřich. Efektivní marketing: taktika podnikání. Ilustrace Viktorie VLACHOVÁ. Praha: Grada, 1992. 142 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)