Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingově řízená firma: filozofie, organizace, strategie : autorovy zkušenosti z Kanady a USA



Autor: Bureš, Ivan
Rok: 1992
ISBN: 9788085603248
NKP-CNB: cnb000074633
OCLC Number: (OCoLC)39584890
OKCZID: 110294292
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan. Marketingově řízená firma: filozofie, organizace, strategie : autorovy zkušenosti z Kanady a USA. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1992, 101 s. ISBN 80-85603-24-1.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)