Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak získat zákazníka: Kvalita služeb



Autor: Horovitz, Jacques
Rok: 1994
ISBN: 9788085603453
NKP-CNB: cnb000088689
OCLC Number: (OCoLC)39592203
OKCZID: 110372373
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOROVITZ, Jacques. Jak získat zákazníka: kvalita služeb. Překlad Prokop TOMAN, překlad Pavel NOVOTNÝ. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Studie věnovaná řízení kvality služeb.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)