Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905792 obálek a 876817 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak získávat nové zákazníky



Autor: Váňa, Petr
Rok: 1994
ISBN: 9788085603637
NKP-CNB: cnb000088558
OCLC Number: (OCoLC)39589346
OKCZID: 110328830
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 131 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Autoři velmi stručně vysvětlují využití přímé reklamy.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)