Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Abeceda marketingu



Autor: Maruani, Laurent
Rok: 1995
ISBN: 9788085603958
NKP-CNB: cnb000108953
OCLC Number: (OCoLC)36614337
OKCZID: 110316744
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MARUANI, Laurent. Abeceda marketingu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1995. 227 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Objasnění všech složek tzv. marketingového mixu - významu a postavení výrobku či služby, distribuce, komunikace, reklamy propagace a tvorby ceny.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)