Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Maruani, Laurent
Rok: 1995
ISBN: 9788085603958
NKP-CNB: cnb000108953
OCLC Number: (OCoLC)36614337
OCLC Number: (ocolc)36614337
OKCZID: 110316744
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
MARUANI, Laurent. Abeceda marketingu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1995. 227 s.
Objasnění všech složek tzv. marketingového mixu - významu a postavení výrobku či služby, distribuce, komunikace, reklamy propagace a tvorby ceny.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze