Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Brannan, Tom a Dvořák, Milan
Rok: 1996
ISBN: 9788085603996
NKP-CNB: cnb000114830
OCLC Number: (OCoLC)37962152
OCLC Number: (ocolc)37962152
OKCZID: 110314568
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. Překlad Milan DVOŘÁK. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 180 s.
Příručka se zabývá reklamou v souvislosti s ostatní činností podniku a poskytuje praktické rady jak správně vést reklamní kampaň.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze