Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), Bursíková, Dana a Perreault, William D.
Rok: 1995
ISBN: 9788085605297
NKP-CNB: cnb000099067
OCLC Number: (OCoLC)36508996
OKCZID: 110316831
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MCCARTHY, E. Jerome. Základy marketingu. Překlad Dana BURSÍKOVÁ. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Důraz je kladen na strategické plánování, vysvětlení segmentace trhů, význam vlivů vnějšího prostředí na marketingovou praxi a na analýzu chování zákazníka.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)